اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آتش به اختیارها همچنان در خط مبارزه با کرونا/ «عبادالرحمان‌»ها سنگر خدمت را رها نمی‌کنند+عکس و فیلم

در روزهایی که کرونا میهمان ناخوانده کشور شده، گروه‌های جهادی ثانیه‌ای خدمت به مردم را رها نکرده‌اند.

آتش به اختیارها همچنان در خط مبارزه با کرونا/ «عبادالرحمان‌»ها سنگر خدمت را رها نمی‌کنند+عکس و فیلم

خبرگزاری فارس یاسوج؛ نسیم راوند_ کرونا ۳۰ روزی است که ناخوانده وارد کشور شده، مردم را خانه‌نشین کرده. همه باید به خوبی از خودمان در برابر این ویروس منحوس مراقبت کنیم تا زود کاسه کوزه‌اش را جمع کند و از این شهر و این کشور برود.

در این روزهای کرونایی همه باید از خود مراقبت کنند اما مراقبت از سالمندان باید ویژه‌تر باشد این عزیزان برای یک خرید هم نباید از خانه خارج شوند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خود  به جوانانی اشاره کردند‌ که تصمیم گرفتند به افراد مسن کمک کنند و به در خانه‌های آنها بروند و خریدهای آنها را انجام دهند.

گروه جهادی عبادالرحمن شهر یاسوج یکی از آن گروه‌هایی است که چند طلبه بسیجی یکسالی است با دغدغه کمک و رفع محرومیت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و فرهنگ‌سازی در زمینه نو دوستی و ایثار تشکیل شده و در این مدت قاب‌های ماندگاری از اقدامات خود به یادگار گذاشتند.

این گروه جهادی بهار ۹۸ در شهر سیل زده پلدختر استان لرستان حضور یافتند به مردم امداد‌رسانی کردند. آنها زمستان همین سال در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار نیز به مردم کمک‌رسانی داشتند.

علاوه بر آن این گروه جهادی که با حضور طلاب‌های جوان مسیر خود را ادامه می‌دهد در کارهای عمرانی برای خانواده‌های نیازمند حضور داشته و در روستاهای دیلگان، سروک و دروهان مشارکت کردند. آنها حتی هزینه درمانی دو خانواده نیازمند و دارای بیمار سرطانی در شهرستان مارگون را پرداخت کردند.

و اما اینک سنگر و جبهه فعالیت این گروه عوض شده و آتش به اختیارها در کنار سایر گروه‌ها و حوزه‌ها در خط مبارزه با کرونا هستند آنها ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و محلات شهر یاسوج را انجام دادند و حتی بنا به فرموده مقام معظم رهبری تصمیم گرفتند در خرید مایحتاج افراد مسن با هدف در خانه ماندن آنها تلاش می‌کنند.

کرمی یکی از طلاب جوان این گروه گفت: طرح خرید منزل در شرایط سخت کنونی در دستور گروه جهادی عبادالرحمن قرار گرفته و خرید برای همه اقشار از جمله سالمندان و افراد مسن با تلاش برای در خانه ماندن آنها را انجام می‌دهیم.

وی به مراحل خرید این گروه اشاره کرد و گفت: گروه جهادی عبادالرحمن، بعد از دریافت درخواست مردم با آنها تماس می‌گیرد، لیست درخواستی آنها را دریافت و به مراکز خرید مراجعه و هزینه آن را نقداً پرداخت می کند و پس از تحویل درب منزل، با ارائه فاکتور و رسید اصل مبلغ خرید را دریافت می‌کند.

وی تصریح کرد: هزینه ایاب و ذهاب کاملاً رایگان و بر عهده گروه جهادی است.اگر کسی فروشگاه خاصی مدنظر داشته باشد از آنجا خرید می‌شود، در غیر این صورت خرید از فروشگاه‌های با تخفیف ویژه انجام می پذیرد. قطعاً در این مسیر افراد آسیب پذیر در اولویت هستند.

گفتنی است راه ارتباطی با گروه عبادالرحمن و سفارش خرید کد دستوری*۶۶۵۵*۱۲۳۱۱۰# است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول